A Biblioteca Municipal de Santa Comba foi inaugurada o 12 de outubro de 1988

jueves, 6 de octubre de 2011

LECTURA FÁCIL

¿Quén somos?

O grupo de Lectura Fácil é un grupo de persoas que se reúnen todos os xoves polas mañás na Biblioteca Pública do Concello de Santa Comba, de 10:30 a 12:00 horas.















¿Por qué este grupo?

Porque arredor do 30 % da poboación ten dificultades lectoras.
Porque o acceso a lectura é unha necesidade social e un dereito recoñecido.

¿A quén vai dirixido?

As persoas con dificultades lectoras de carácter transitorio (inmigración, incorporación tardía a lectura, escolarización deficiente, trastornos do aprendizaxe...)

Obxetivos:

Intentar unhas lecturas atractivas.
Lecturas en voz alta.
Compartir opinións sobre o lído.
Aprender a escoitar con intencionalidade.
















Todas aquelas persoas que queiran poden inscribirse pasando pola Biblioteca Municipal.